Tijd om te gaan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Patricia Westerhof - WaarBenJij.nu Tijd om te gaan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Patricia Westerhof - WaarBenJij.nu

Tijd om te gaan

Door: patriciaw

Blijf op de hoogte en volg Patricia

12 Oktober 2011 | Nederland, Nijmegen

Ben je al zenuwachtig? Spannend he?! Dat zijn toch wel de meest gestelde vragen van de afgelopen weken. En mijn antwoord daarop was: "Nee, eigenlijk helemaal niet!" Ik voelde het niet, het besef was er nog totaal niet. Tot gisteravond. Mijn laatste avondje in de kroeg met mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes. Toen het tijd was voor een aantal om te gaan, kickte die enorm in, dat besef. Een gevoel dat ik eigenlijk helemaal niet kende en niet gewend was. Toen voelde ik voor het eerst echt dat er mensen zijn die ik ontzettend ga missen.
De hele avond gister, werden er dingen geschreven in een notitieblokje die er ineens was, samen met een pen. Het was de bedoeling dat ik het pas in het vliegtuig zou lezen, maar natuurlijk kon ik de verleiding niet weerstaan en heb ik het vanochtend gelezen. En ik ben er ontzettend blij mee!! Wat een lieve en niet te vergeten grappige vrienden heb ik toch! Doordat ik voor een tijdje wegga waardeer ik dat des te meer en ga ik er achter komen wie en wat er echt belangrijk voor me zijn. Maar vooral ga ik ontzettend veel beleven, lol hebben, leren, moeilijke dingen meemaken en de tijd van mijn leven hebben!
Over een uur en een kwartier vertrek ik richting vliegveld! Waaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!!

  • 12 Oktober 2011 - 10:33

    Marije :

    we gaan jou ook missen, veel plezier

  • 13 Oktober 2011 - 12:49

    Ma:

    Hey Patricia,ik zag dat de reis voorspoedig was verlopen vanacht en hoop dat de rest ook goed verlopen is.Ik wens je een hele fijne tijd in India,Chennai,Shri-Lanka. xxxxxx ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Patricia

Actief sinds 02 Okt. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 6380

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2011 - 12 Januari 2012

Op reis

18 Oktober 2012 - 30 November -0001

India, Nepal en wie weet

Landen bezocht: